Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný!

Jazyk
Měna

Často kladené dotazy

Kde nás můžete najít?

Loro Oro výrobky si můžete prohlédnout v novém showroomu (Blanická 25, 120 00 Vinohrady).

Navštívit nás můžete v rámci otevírací doby nebo si s námi domluvte individuální schůzku na hello@lorooro.cz.


Jak dlouho trvá personalizace?

Personalizovat výrobek nám trvá 1-5 dní. Vše se odvíjí od množství objednávek, které aktuálně máme. Vždy se snažíme, aby čekací doba byla co nejkratší.


Jak dlouho trvá doručení?

Dodání objednávky trvá 1-2 pracovní dny od expedice zásilky. Svojí objednávku můžete sledovat pod trasovacím číslem, které Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu.


Kam doručujeme?

Objednávky zasíláme do všech členských států Evropské unie. Za dopravu si účtujeme 180 Kč (7,02 eur), objednávky nad 3.000 Kč (160 eur) mají dopravu zdarma. Dodání objednávky v rámci EU trvá 2-5 pracovních dnů.


Jak je to s doručením do US?

Do Spojených států zasíláme Fedexem. V případě celního zatížení nese zákazník toto břímě. Dodání objednávky trvá 5-7 pracovních dní.


Co znamená, když je výrobek v předprodeji?

Chceme předcházet nadbytečné produkci, proto je každá naše kolekce dostupná pouze v limitovaném množství. Výroba a dodání výrobků z Itálie trvá 3-4 týdny.


Co znamená "brzy v prodeji"?

Že kabelky jsou již vyrobeny a jsou na cestě z italské výroby. Jejich dodání očekáváme nejdéle do jednoho týdne.


Z jakého materiálu jsou naše výrobky?

Pracujeme s přírodní telecí kůží, která je nejvyšší kvality. Se správnou péčí Vám budou naše výrobky sloužit celý život.


Jak vznikají naše výrobky?

Chceme poskytovat výrobky nejvyšší kvality. Proto je část naší výroby přesunuta do Itálie, kde se kůži dostává nejlepší možná péče a do všech výrobků jsou vkládány letité zkušenosti italských řemeslníků.


Jak správně pečovat o zakoupené výrobky?

1. Jemným kartáčem nebo navlhčeným hadříkem odstraňte nečistoty, které se nacházejí na výrobku.

2. Po uschnutí naneste malé množství čističe na kožené výrobky.

3. Aplikujte pečující krém a nechte výrobek několik hodin odpočívat.

Snažte se omezit přímý kontakt s vodou. V případě, že k němu dojde, nechte výrobek pozvolna uschnout a poté ho natřete pečujícím krémem. Kožené výrobky nikdy nesušte na radiátoru nebo na přímém slunci. Mohlo by dojít k nevratnému poškození struktury kůže. Nezapomeňte, že klíčová je pravidelná péče o výrobky.


Jak objednat personalizaci?

U daného modelu rozklikněte tlačítko “PŘIDAT MONOGRAM”. Ražbu provádíme ve dvou velikostech - 8 mm a 10 mm. Vybírat můžete z několika barev - zlatá, stříbrná, rose gold a modrá. Neváhejte a nechte si výrobek ozvláštnit iniciály, čísly či znamením zvěrokruhu.

Za každý znak si účtujeme 129 Kč. Pokud si přejete personalizovat kabelku na počkání v našem showroomu, budeme si za tuto službu účtovat 500 Kč.


Výrobky s personalizací (ražbou) na dobírku?

Výrobky s personalizací (ražbou) není možné odeslat na dobírku. Jedná se totiž o výrobek na zakázku. Na dobírku zasíláme pouze výrobky bez personalizace. 


Jak vrátit výrobek?

V souladu s občanským zákoníkem má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno v původním obalu a nesmí vykazovat žádné známky nošení. V případě, že tomu tak nebude, není možné zboží vrátit.

Adresa pro vrácení zboží:

Blanická 25

120 00 Praha 2

Dovolujeme si upozornit, že poštovné si zákazník hradí sám.

Nově nabízíme našim klientům možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu 60,- Kč. V případě, že byste této možnosti chtěl/a využít, vše bychom za Vás vyřídili, vy byste následně obdržel/a štítek k vrácení zboží na Vaši emailovou adresu. :) Štítek se nalepí na krabici, poté krabici dopravíte na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.


Jak vrátit výrobek s personalizací?

Výrobky vytvořené na zakázku není možné vrátit ani vyměnit.

Výjimku představují personalizace, které byly vytvořené na štítek nebo popruh výrobku. V takovém případě je možné vrátit výrobek s poplatkem 500 Kč (štítek) nebo 590 Kč + cena personalizace (popruh).


Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na účet?

Peníze Vám budou vráceny na účet do 14 pracovních dnů od chvíle, kdy obdržíme vrácené výrobky.


Jak balíme naše objednávky?

Objednávky balíme do kartonové krabice, která je vyrobená z třívrstvé, pětivrstvé nebo sedmivrstvé vlnité lepenky. Využíváme obaly šetrné k životnímu prostředí a snadno recyklovatelné.


Jak je to s dárkovým balením?

Dárkové balení doporučujeme pro kabelky Moon, Gigi, Bria a Fia. Potěšte Vaše milované našim luxusním dárkovým balením s ručně psaným přáním nebo osobní zprávou.


Jakým způsobem u nás můžete platit?

1.Bankovní převod

2. Platba kartou (platební brána)

3. Apple pay

4. PayPal

5. Platba na dobírku


Předobjednávka na dobírku?

Předobjednávka na dobírku není možná. Chceme minimalizovat množství odpadu, který vzniká při každém kroku výroby. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli zrušit možnost dobírky u předobjednávek. Výroba na základě poptávky znamená, že nevyrábíme více ani méně, než je poptáváno. Naše výrobky jsou limitované a jejich zásoba je malá. V praxi to znamená, že pokaždé, když uvádíme novou kolekci, máme minimální množství výrobků skladem (občas jen pár kusů). Žádný materiál ani hotový výrobek nepřijde nazmar, jelikož se výrobky prodají, nebo je zbytek materiálu použit k výrobě jiného menšího doplňku (např. peněženky, vizitkáře).

 Pokud Vám tento koncept nevyhovuje, můžeme Vás přidat na čekací listinu. Stačí, když nám napíšete na hello@lorooro.cz a my už se o vše postaráme. V případě, že se uvolní nějaký kus, budeme Vás kontaktovat.  

Férová cena
Respekt k řemeslu
Unikátní servis personalizace
Doprava zdarma nad 3000 Kč