Ražba monogramu od 99 Kč
0
Jak vznikla Edice 0?
Jak vznikla Edice 0?

Prezentace produktu je jedna věc, výroba daného produktu druhá. V momentě, kdy držíme již finální model v rukou, si často ani neuvědomuje, kolik práce za kouskem stojí. Možná si říkáte: “Co mohl tenhle naleštěný objekt vonící novotou asi tak zažít?” No, můžeme vás ujistit, že ta cesta byla dlouhá. Tisíce kilometrů na cestách, desítky hodin ve výrobně, stovky dalších na papírech a v hlavách tvůrců.


V Loro Oro je pro nás důležitá transparentnost, k naším zákazníkům chceme být vždy otevření. Přejeme si, abyste věděli, kdo za naší značkou stojí, protože jsme si vědomi toho, že bez společné práce a pomoci ostatních, by ani Edice 0 nemohla být nikdy na světě. I proto Vás skrze nový blog Loro Oro chceme vzít do zákulisí. V tomto článku Vám přiblížíme, jak vznikala nová edice. A vezmeme to pěkně od začátku - začínáme v roce 2019!

První fází celého procesu je výběr materiálu. Nás v Loro Oro zajímá především kůže - samozřejmě ta nejkvalitnější. Podle toho už asi tušíte, kam směřují moje první kroky. Do italského Milána se vydávám alespoň dvakrát do roka. V rozhlehlém areálu, kde se konají veletrhy kůže, strávím klidně i několik dní. Na výběr tam je z tisíců druhů kůže.


Vybrat tu správnou kůži je klíčové, od materiálu se totiž odvíjí i moje následné rozhodnutí v otázce výběru barvy, střihu, velikosti a drobných komponentů. Vyvolená tedy musí splňovat hned několik kritérií, kromě perfektního zevnějšku musí být vybraná kůže také vhodně zpracovatelná. Z italského Milána se vracím zpátky domů s kufrem plným vzorků a práce může pokračovat.

Uf. Jedeme dál 

Jak vznikla Edice 0?
Jak vznikla Edice 0?

V další fázi musíme dát kabelce tvar - přichází čas na vymýšlení konstrukcí nových modelů. Pro mě tahle část procesu znamená zhruba tři týdny plné kreativity - research trhu (to je to méně kreativní), research magazínů a nejrůznějších knih, tvoření moodboardů a s tím spojené rámování kolekce. Při vymýšlení Edice 0 jsme na to byly naštěstí dvě! Vanda, s kterou jsme spolupracovaly, dodala kolekci finální touch. Edice 0 měla totiž doplňovat její novou kolekci, která měla být představena v rámci podzimního Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Po kreativním brainstormingu musíme přenést naše nápady na papír. Zakreslujeme si konstrukce na papír a potom je znovu a znovu mažeme, tvoříme vizuální návrhy v počítači a znovu je upravujeme.


V této fázi opět musíme dbát na mnoho faktorů - pouze krása nestačí,  funkčnost je pro naše kabelky také velice důležitá. Po překlenutí této fáze už konečně získáváme finální technické návrhy, podle kterých si necháváme vytvořit tzv. samples. Když máme štěstí, necháváme si je poslat jen jednou, to se ale moc často nestává. Aliciju a Gisellu jsem musela zadávat k výrobě celkem čtyřikrát - až čtvrtý návrh byl přesně podle mých představ. 

Dalším důležitým krokem  je výběr barvy. Fuchsia, Magenta, Flamingo, Ruby, French Rose. A nebo taky jednoduše růžová. To  byste ani nevěřili, kolik odstínů jedné barvy existuje. A ne, ty odstíny prostě  nejsou stejné!. Teď už vše předáváme do výroby,  vypadá to, že máme nové kabelky na dosah! Pokud tedy zrovna nevypukne pandemie… Edici 0 nám dodavatel stihl doručit dva dny před uzavřením hranic, o to víc máme radost z toho, že některé kabelky už jsou na cestě k vám domů. 

Hurá! Produkt máme na světě! Teď už jen vybalit, nafotit, natočit, popsat, zpropagovat, zase zabalit, prodat a poslat… Aaa hlavně nezapomenout pracovat na kolekci další, protože čas nekompromisně běží! 

Možná se divíte, proč to tedy všechno děláme? Upřímně? Občas se sobě také divím, ale pak vždy převládne ten krásný pocit euforie, který přebije všechna  negativa. A asi jsem zapomněla říct, co je úplně na začátku tohodle šíleného koloběhu. Nic z toho by totiž nemohlo vzniknout bez  inspirace. Bez touhy tvořit krásno, bez touhy vyprávět příběhy a stávat se jejich součástí, bez touhy předávat  naše myšlenky a hodnoty dál. Moc si vážíme toho, že jste na téhle cestě s námi a doufáme, že vám Loro Oro kabelky dělají radost také!


Děkujeme vám za podporu, ačkoliv je to cliché, opravdu by to bez ní nešlo!   


Za tým Loro Oro, 

Alina

kreativní ředitelka

Exkluzivní servis
Personalizace
Ruční malba
Doprava do 24 h
Dárkové balení