Seasonal Sale: slevy až 60%

Vrácení a výměna zboží

  

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Podle zákona má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě od jeho doručení. Vrácené zboží musí být v původním obalu, bavlněném vaku, tak, jak ho zákazník obdržel. Zboží s jakýmikoli znaky používání, či bez původního obalu bohužel nemůže být akceptováno a bude Vám zasláno zpět bez nároku na vrácení peněz. Pokud se rozhodnete vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, máte nárok na vrácení peněžní částky za zakoupené zboží včetně dopravného. Spotřebitel však musí uhradit poštovné spojené s náklady na vrácení zboží. Vrácení platby bude provedeno do 14 dnů od převzetí zásilky stejným způsobem, jakým byla platba provedena.

Zboží musí kupující odeslat doporučeně na adresu:

Olgy Havlove 2899/15

130 00 Praha 3

 

Reklamace

Potřebujete zboží reklamovat?  Pokud máte nějaký problém s nákupem, kontaktujte prosím náš tým na adrese hello@lorooro.cz

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.

Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažit vše maximálně urychlit.

Uvědomte si prosím, že výrobky s personalizaci jsou vytvořeny speciálně pro Vás (na zakázku), proto nelze uvažovat o vracení nebo vyměně zboží.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby z důsledku nesprávného výběru zboží Vám nepoužité a nepoškozené zboží (v původním obalu) vyměníme rádi za jiný druh.

Zboží prosíme zaslat na naši adresu:

Olgy Havlove 2899/15

130 00 Praha 3

 nejpozději do 14 dnů od obdržení objednávky. Náklady spojené s výměnou zboží (poštovné) nese v plné výši kupující. Balík neposílejte na dobírku. Tato zásilka nebude převzata.