Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný!

Jazyk
Měna

Vrácení a výměna zboží

Vrácení zboží

Podle zákona má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě od jeho doručení. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte i

nformovat do 14 dnů od převzetí zboží. 

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro

rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží: vratkový formulář


Spotřebitel však musí uhradit poštovné spojené s náklady na vrácení zboží. Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou

však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte.


Vrácení zboží s personalizací:

Jelikož se jedná o výrobek na zakázku, nemůžeme Vám ho vyměnit nebo vrátit.

Pokud máte monogram na štítku, výrobek je možné vrátit, ale účtujeme si poplatek 500 Kč za štítek.

Pokud je monogram na popruhu: účtujeme si poplatek 590 Kč + cenu za personalizaci.


Nově nabízíme našim klientům možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu 65,- Kč. 

V případě, že byste této možnosti chtěl/a využít, vše bychom za Vás vyřídili, vy byste následně obdržel/a štítek k vrácení zboží na Vaši emailovou adresu. :)

Štítek se nalepí na krabici, poté krabici dopravíte na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.


Pokud jste se rozhodli vrátit balík jiným způsobem, prosíme o zaslání informací týkající se dopravce a trasovacího čísla zásilky na náš e-mail hello@lorooro.cz. Ať

balík nezmeškáme (občas nám nechodí upozornění od dopravců).

Zboží musí kupující odeslat doporučeně na adresu:

Blanická 25, 120 00 Praha 2


Výměna zboží

V případě, že se vám obdržené zboží nebude zamlouvat, máte právo během 14 dnů od doručení zažádat o výměnu za jiný kus. Nepoužitý a nepoškozený výrobek

v původním obalu odešlete na adresu:

Blanická 25, 120 00 Praha 2


Rozdíl v ceně původního a nově vybraného výrobku bude buď doplacen, nebo vrácen na váš účet. Náklady spojené s výměnou zboží (poštovné) nese v plné výši

kupující. Balík neposílejte na dobírku. Tato zásilka nebude převzata.

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte výrobek upravit podle vlastních požadavků, vyrobit na míru nebo u kabelek s iniciálami.


Reklamace

V Loro Oro se snažíme o výrobu věcí té nejvyšší kvality. Pokud ale s vaším výrobkem nastanou v průběhu 24 měsíců od nákupu nějaké komplikace, máte právo

výrobek reklamovat. 

Postup při reklamaci: 

  • informujte nás o reklamaci e-mailem,  kde popište chyby a vady na konkrétním výrobku, v ideálním případě doplňte fotografiemi.

    • přes systém podáme zásilku a obratem Vám přijde e-mail od Zásilkovna.cz, který Vám sdělí přidělené podací číslo a potřebné informace o následném postupu. 
    • kabelku spolu s reklamačním formulářem podáte na libovolné pobočce Zásilkovna.cz.

    • jakmile kabelku obdržíme, zašleme Vám potvrzující e-mail o převzetí kabelky a předání na opravu.


    Náklady spojené s odesláním jsou hrazeny naši stranou.

    Pokud jste se rozhodli vrátit balík jiným způsobem, prosíme o zaslání informací týkající se dopravce a trasovacího čísla zásilky na náš e-mail hello@lorooro.cz. Ať

    balík nezmeškáme (občas nám nechodí upozornění od dopravců).

    Zboží musí kupující odeslat doporučeně na adresu:

    Blanická 25, 120 00 Praha 2


    Vaše reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší

    společností. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.

    Balíček neposílejte dobírkou, nebude převzat. 

    Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením nevhodnou péčí.