Jazyk
Měna
0

Vrácení a výměna zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Podle zákona má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě od jeho doručení. Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu: hello@lorooro.cz 

Zde si  můžete stáhnout formulář pro vrácení, který nám zašlete spolu s balíkem: formulář pro vrácení

Vrácené zboží musí být v původním obalu, bavlněném vaku, tak, jak ho zákazník obdržel. Zboží s jakýmikoli znaky používání, či bez původního obalu bohužel nemůže být akceptováno a bude Vám zasláno zpět bez nároku na vrácení peněz.

Pokud se rozhodnete vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, máte nárok na vrácení peněžní částky za zakoupené zboží včetně dopravného.

Spotřebitel však musí uhradit poštovné spojené s náklady na vrácení zboží. Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte.


Vrácení zboží s personalizací:

Jelikož se jedná o výrobek na zakázku, nemůžeme Vám ho vyměnit nebo vrátit.

Pokud máte monogram na štítku, výrobek je možné vrátit, ale účtujeme si poplatek 500 Kč za štítek.

Pokud je monogram na popruhu: účtujeme si poplatek 590 Kč + cenu za personalizaci.


Nově nabízíme našim klientům možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu 60,- Kč. 

V případě, že byste této možnosti chtěl/a využít, vše bychom za Vás vyřídili, vy byste následně obdržel/a štítek k vrácení zboží na Vaši emailovou adresu. :)

Štítek se nalepí na krabici, poté krabici dopravíte na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.


Pokud jste se rozhodli vrátit balík jiným způsobem, prosíme o zaslání informací týkající se dopravce a trasovacího čísla zásilky na náš e-mail hello@lorooro.cz. Ať balík nezmeškáme (občas nám nechodí upozornění od dopravců).

Zboží musí kupující odeslat doporučeně na adresu:

Blanická 25 

120 00 Praha 2


REKLAMACE

V Loro Oro se snažíme o výrobu věcí té nejvyšší kvality. Pokud ale s vaším výrobkem nastanou v průběhu 24 měsíců od nákupu nějaké komplikace, máte právo výrobek reklamovat. Zde si můžete stáhnout reklamační formulář, který nám zašlete v balíku: reklamační formulář

Postup při reklamaci: 

  • informujte nás o reklamaci e-mailem,  kde popište chyby a vady na konkrétním výrobku, v ideálním případě doplňte fotografiemi.
  • Kabelku spolu s reklamačním formulářem podáte na libovolné pobočce Zásilkovna.cz. 

    Postup je následující: přes systém podáme zásilku a obratem Vám přijde e-mail od Zásilkovna.cz, který Vám sdělí přidělené podací číslo a potřebné informace o následném postupu. 

    Náklady spojené s odesláním jsou hrazeny naši stranou.   

    Jakmile kabelku obdržíme, zašleme Vám potvrzující e-mail o převzetí kabelky a předání na opravu.

nebo

Pokud jste se rozhodli vrátit balík jiným způsobem, prosíme o zaslání informací týkající se dopravce a trasovacího čísla zásilky na náš e-mail hello@lorooro.cz. Ať balík nezmeškáme (občas nám nechodí upozornění od dopravců).

Zboží musí kupující odeslat doporučeně na adresu:

Blanická 25 

120 00 Praha 2

  • k reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem on-line obchodě – fakturu, která také slouží jako záruční list a přiložte vyplněný formulář pro reklamaci, který Vám obratem zašleme

Vaše reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.

Balíček neposílejte dobírkou, nebude převzat. 

Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením nevhodnou péčí.   



VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě, že se vám obdržené zboží nebude zamlouvat, máte právo během 14 dnů od doručení zažádat o výměnu za jiný kus. Nepoužitý a nepoškozený výrobek v původním obalu odešlete na adresu 

Blanická 25 

120 00 Praha 2

Rozdíl v ceně původního a nově vybraného výrobku bude buď doplacen, nebo vrácen na váš účet. Náklady spojené s výměnou zboží (poštovné) nese v plné výši kupující. Balík neposílejte na dobírku. Tato zásilka nebude převzata.


Nově nabízíme našim klientům možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu 60,- Kč. 

V případě, že byste této možnosti chtěl/a využít, vše bychom za Vás vyřídili, vy byste následně obdržel/a štítek k vrácení zboží na Vaši emailovou adresu. :)

Štítek se nalepí na krabici, poté krabici dopravíte na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.

Upozorňujeme, že výrobky s personalizaci jsou vytvořeny speciálně pro vás (na zakázku) a proto nelze uvažovat o vracení nebo vyměně zboží.


Proč právě my
Navrženo v Česku
Tradičně vyrobeno v Itálii
Jedinečnost a osobní přístup
Nadčasovost barev a tvarů